Τηλέφωνα επικοινωνίας συντονιστικής επιτροπής Τραγάνας

Τηλέφωνα επικοινωνίας συντονιστικής επιτροπής Τραγάνας


Αλεξίου Αργύρης 6936950699



Κολιοφούτης Σταύρος 6944662705



Καστρίτσης Κώστας 6932453993

Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Οδηγός θα κινηθεί νομικά....

Στιs 24/1/2010 διερχόμενοs από τον σταθμό διοδίων τηs Ελευσίναs και αρνούμενοs να πληρώσω για τη διέλευση η υπάλληλοs αρνήθηκε να μου ανοίξει την μπάρα.

Απευθύνθηκα σε αστυνομικό που βρισκόταν κοντά στα διόδια και μου είπε να δώσω τα στοιχεία μου στην υπάλληλο.
Οταν του απάντησα ότι δεν έχω υποχρέωση να δώσω τα προσωπικά μου δεδομένα σε ιδιωτική εταιρία ζήτησε τα στοιχεία μου για να μου κάνει έλεγχο ο ίδιοs.
Του έδωσα τα στοιχεία και ζήτησα και πήρα τα δικά του προειδοποιώνταs τον ότι θα του κάνω μήνυση αν δώσει τα στοιχεία μου στην εταιρία.
Μετά από μισή και πλέον ώρα μπόρεσα να συνεχίσω το ταξίδι μου.
Στίs 29/3/2010 έλαβα ειδοποίηση από την εταιρία ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ ότι τουs οφείλω 2,9 ευρώ και πρέπει να πληρώσω το αργότερο σε δεκαπέντε μερεs διαφορετικά η εταιρία θα ασκήσει όλα τα κατά το νόμο δικαιώματα τηs.

Σε τηλεφωνική επαφή που είχαμε με τον κύριο Κ.Β. μας δήλωσε οτι θα ζητήσει απο την εταιρία και το αστυνομικο τμημα,πώς τα προσωπικά του στοιχεία περιήλθαν σε γνώση της εταιρίας,για να ασκήσει τα από τον νόμο δικαιώματά του.

το χαρτί που του στάλθηκε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου