Τηλέφωνα επικοινωνίας συντονιστικής επιτροπής Τραγάνας

Τηλέφωνα επικοινωνίας συντονιστικής επιτροπής Τραγάνας


Αλεξίου Αργύρης 6936950699



Κολιοφούτης Σταύρος 6944662705



Καστρίτσης Κώστας 6932453993

Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Διαμαρτυρία οδηγού για τα πλευρικά διόδια Τραγάνας

Ονομάζομαι Α. Π. και σήμερα επέστρεφα οδικώς από την Αθήνα με τους γονείς μου.Φτάνουμε στα διόδια της Τραγάνας και πληρώνουμε κανονικά.


Επειδή ήταν περασμένη η ώρα αποφασίζουμε να στρίψουμε στην Τραγάνα για μεσημεριανό φαγητό όπου πληρώσαμε 52 ευρώ τα 4 άτομα.

Στα διόδια της Τραγάνας είχα ρωτήσει αν θα συναντήσουμε στην Τραγάνα πλευρικά διόδια και μου απάντησαν καταφατικά.Να σας πω την αλήθεια με ενόχλησε αλλά δεν έδωσα σημασία γιατί είχα την εντύπωση ότι τα πλευρικά διόδια θα έχουν τιμή <1.00 ευρώ.Φτάνοντας εκεί όμως φάνηκε όλο το μεγαλείο της κοροϊδίας.Το κόστος 1.80.

Μία υπάλληλος και ένας σταθμός διοδίων της κακιάς ώρας, χωρίς στέγαστρο και με την υπάλληλο να μου δείχνει επιδεικτικά την κάμερα που στόχευε πάνω μου και να μου λέει ότι αν δεν πληρώσουμε θα μας πάρει τις πινακίδες. Φυσικά αρνηθήκαμε να πληρώσουμε και συνεχίσαμε το ταξίδι μας.Είναι δυνατόν μετά το σταθμό διοδίων της Τραγάνας και σε μία απόσταση λίγων εκατοντάδων μέτρων να γίνονται τέτοια πράγματα;Δηλαδή και να μην στρίβαμε για φαγητό, θα μπορούσαμε απλώς να στρίψουμε κατά λάθος.Θα έπρεπε να πληρώσουμε για μια "υπηρεσία" την οποία είχαμε πληρώσει πριν από λίγο;Θα ήθελα την γνώμη σας πάνω σε αυτό το συμβάν και τι ενέργειες μπορούν να γίνουν σε περίπτωση που η εταιρεία "Νέα Οδός Α.Ε." κινηθεί νομικά εναντίον μας ή σε περίπτωση που ζητήσει το κόστος της συγκεκριμένης διέλευσης με ή χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.

Σας ευχαριστώ για την ανάγνωση του e-mail μου και καλή συνέχεια στον αγώνα ώστε κάποια στιγμή να καταργηθούν όλοι οι σταθμοί διοδίων.Δυστυχώς ο τόπος καταγωγής μου, τα Τρίκαλα Θεσσαλίας, δεν μου επιτρέπει εύκολα να μεταβώ σε μέρη όπου πραγματοποιούνται διαδηλώσεις ενάντια στους σταθμούς διοδίων. Με τον καιρό όμως και τα Τρίκαλα, η Καρδίτσα και η Καλαμπάκα θα αποκτήσουν διόδια λόγω της κατασκευής του Ε-65 οπότε ο αγώνας πρέπει να επεκταθεί και να μαζικοποιηθεί.

Αναδημοσίευση απο http://www.epitropesdiodiastop.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου