Τηλέφωνα επικοινωνίας συντονιστικής επιτροπής Τραγάνας

Τηλέφωνα επικοινωνίας συντονιστικής επιτροπής Τραγάνας


Αλεξίου Αργύρης 6936950699



Κολιοφούτης Σταύρος 6944662705



Καστρίτσης Κώστας 6932453993

Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Διόδια Τραγάνας

email που μας στάλθηκε από διερχόμενο οδηγό στα διόδια Τραγάνας.

Καλησπέρα σας αγαπητοί-ες συναγωνιστές-στριες,

πριν 2 μέρες μου συνέβη κάτι το οποίο δε με πτόησε πάρα για κάποια δευτερόλεπτα μόνο.

Σας παραθέτω λοιπόν το διάλογο που έλαβε χώρα σε κάποιο κουβούκλιο στην Τραγάνα:
"Αρνούμαι να πληρώσω"
- Ο λόγος;
"Σας είπα: αρνουμαι να πληρώσω"
- Γιατί κύριε;
-"Δεν έχετει κανένα δικαίωμα να μου απαγορεύσετε να συνεχίσω το ταξίδι μου μέσω μιας εθνικής οδού που θα έπρεπε να ήταν ανοιχτή και χωρίς διόδια"
- Δεν καταλαβαίνω τι μου λέτε και πρέπει να πληρώσετε αλλιώς θα φωνάξω τον υπεύθυνο.
-"Μπορείτε να καταγράψετε την πινακίδα μου και αναμένω να μου ανοίξετε άμεσα την μπάρα να περάσω αλλιώς θα κάνετε παρακώλυση συγκοινωνιών"
-(όνομα προισταμένου); (όνομα προισταμένου); Έλα από εδώ γιατί έχουμε κάποιον που δε θέλει να πληρώσει"
...ο (προιστάμενος) (ένας 35άρης με ξανθοκόκκινα χαρακτηριστικά και γέννια) έρχεται μετά από 3 λεπτά.
-Γιατί δε θέλετε πληρώνετε κύριε να κάνουμε κι εμείς τη δουλειά μας ήσυχα και ωραία;
-"Αρνούμαι να πληρώσω, κύριε και μ'έχετε ήδη καθυστερήσει 3 λεπτά χωρίς λόγο, εφόσον σας είπα ήδη να καταγράψετε την πινακίδα μου και να μου ανοίξετε την μπάρα"
- Πώς λέγεστε κύριε;
-"Εσείς πώς λέγεστε;"
-Δεν μπορείτε να φύγετε αν δεν υπογράψετε το έντυπο της εταιρείας μας που θα παραδέχεστε ότι θεωρείτε παράνομα τα διόδια του ελληνικού λαού.
-"Δεν υπογράφω τίποτα. Τα διόδια ανήκουν σε όλους μας και όχι στην εταιρεία για την οποία δουλεύετε. Εξάλλου, πώς κάνετε έτσι, δική σας είναι;
- Έχετε χάσει την ψυχραιμία σας και δε βάζετε μυαλό έσεις. Κάθε 5 λέπτα η ίδια ιστορία. Έχω βαρεθεί να καλώ την αστυνομία. Λοιπόν,θα πληρώσετε ή θα φωνάξω την αστυνομία;"

... έχουμε φτάσει αισίως τα 5 λεπτά παραμονής μου δίπλα από το κουβούκλιο και ευτυχώς όλοι όσοι έχουν καταλάβει ή όχι τι συμβαίνει, φεύγουν από πίσω μου και πάνε σε διπλανά κουβούκλια...
-"Μισό λεπτάκι να καλέσω τότε κι εγώ το δικηγόρο μου αλλά και την αστυνομία για παρακώλυση συγκοινωνιών"
Μετά από 10 δευτερόλεπτα μου ανοίγει την μπάρα και φεύγω για να συνεχίσω το ταξίδι μου.

3 σχόλια:

  1. Για τα διόδια στης Θερμοπύλες θα γίνει κάτι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξανθοκόκκινος 35αρης... Στέφανε σε έφαγε το άγχος για τους μλκς που δουλεύεις!
    Καλά θα κάνεις να μην απηλείς τους οδηγούς, θυμάσαι τι έγινε την άλλη φορά με τον φορτηγατζή!
    ΟΧΙ ΔΙΟΔΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο 35άρης "χτύπησε" και σήμερα!
    Πάρτο χαμπάρι άρχισες πόλεμο με όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή