Τηλέφωνα επικοινωνίας συντονιστικής επιτροπής Τραγάνας

Τηλέφωνα επικοινωνίας συντονιστικής επιτροπής Τραγάνας


Αλεξίου Αργύρης 6936950699



Κολιοφούτης Σταύρος 6944662705



Καστρίτσης Κώστας 6932453993

Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

Βίντεο απο οδηγό που δεν πληρώνει διόδια

Καλό είναι να κρατάμε πάντα ευγενική στάση απέναντι στους υπαλλήλους όπως ο οδηγός του βίντεο.
http://www.youtube.com/watch?v=fwOihKvJQ64

http://www.youtube.com/watch?v=VBjGJCemsds

Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Ένα ενδιαφέρον μύνημα απο κάτοικο της Λοκρίδας

Η Εθνική Οδός 1 και ο δήθεν Αυτοκινητόδρομος Α1

Πριν από λίγους μήνες, μετά από μια συζήτηση που είχα μ' έναν φίλο για τις διαμαρτυρίες στα διόδια της Τραγάνας και άλλων περιοχών, μου ζητήθηκε να γράψω μερικές λέξεις για την υπόθεση, ώστε και οι ανύποπτοι να κατανοήσουν το αληθινό πρόβλημα.

Παρακάτω, θα μας απασχολήσει η Εθνική Οδός 1 (Αθήνα-Λαμία-Θεσσαλονίκη) που μεταμορφώθηκε σε Αυτοκινητόδρομο Α1 και οι σχετικές επιπτώσεις.

Οι ελληνικοί δρόμοι ανάλογα με τις λωρίδες κυκλοφορίας, το πλάτος και τους τόπους που συνδέουν ανήκουν σε κάποια κατηγορία, αυτοκινητόδρομος, εθνική οδός κλπ. Επίσης έχουν και έναν αριθμό. Εάν είναι αυτοκινητόδρομος πριν από τον αριθμό υπάρχει το γράμμα Α ενώ εάν είναι εθνική οδός απλά έχει έναν αριθμό. Κοιτάξτε το κατατοπιστικό άρθρο http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=270. Παραδείγματα:

• Α1: Είναι ο Αυτοκινητόδρομος Αθήνα-Λαμία-Θεσσαλονίκη.
• Α8α: Είναι ο Αυτοκινητόδρομος Αθήνα-Κόρινθος-Πάτρα.
• Α2: Είναι ο Αυτοκινητόδρομος Θεσσαλονίκη-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα.
• 3: Είναι η Εθνική Οδός Μάνδρα-Θήβα-Λιβαδειά-Κάτω Τιθορέα-Μπράλος-Λαμία-Δομοκός-Νέο Μοναστήρι-Λάρισα-Ελασσόνα-Κοζάνη-Ελληνο Σκοπιανά Σύνορα.
• 5: Είναι η Εθνική Οδός Αντίριο-Αγρίνιο-Άρτα-Ιωάννινα.
• 6: Είναι η Εθνική Οδός Βόλος-Ριζόμυλος-Πλατύκαμπος-Λάρισα-Τρίκαλα-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα.
• κλπ

Οι παραπάνω δρόμοι έχουν και αρίθμηση στο Ευρωπαϊκό δίκτυο δρόμων. Αυτή η αρίθμηση δεν πρέπει να συγχέεται με την αρίθμηση σε κάθε κράτος. Τέτοια αρίθμηση μπορεί να έχει ένας αυτοκινητόδρομος αλλά και μια εθνική οδός και διευκολύνει τις μετακινήσεις μεταξύ των κρατών. Παράδειγμα ο Αυτοκινητόδρομος Α1 αντιστοιχεί στον δρόμο του Ευρωπαϊκού δικτύου Ε75. Ο Ε75 ξεκινά από την βόρεια Νορβηγία και φτάνει μέχρι την Κρήτη αφού διέλθει από διάφορες χώρες όπως Πολωνία Τσεχία Ουγγαρία Σκόπια κλπ. Εννοείται ότι ο Ε75, κατά την διαδρομή του, σε ορισμένα τμήματα είναι αυτοκινητόδρομος και σε άλλα Εθνική ή Επαρχιακή οδός.

Τώρα, ο αυτοκινητόδρομος έχει ορισμένα χαρακτηριστικά, θα αναφέρουμε τα πιο κοινά. Σε κάθε κατεύθυνση έχει τουλάχιστον δύο λωρίδες κυκλοφορίας (φαρδιές) και ΛΕΑ. Επίσης στο δεξί άκρο του έχει πινακίδες με χιλιομετρικές αποστάσεις (σε κάθε χιλ. θέση, όχι όποτε θυμόμαστε). Ακόμη έχει τηλέφωνα SOS και στις χιλιομετρικές ταμπέλες βελάκια που σου δείχνουν που είναι το πλησιέστερο τηλέφωνο SOS. Οι έξοδοι είναι τυποποιημένες, με σκοπό όταν ταξιδεύεις να αποφεύγονται οι εκπλήξεις(στην χώρα μας στην μια βγαίνεις με 60 χιλ στην άλλη με 50 χιλ στην τρίτη με 40 και τελικά αν είσαι λίγο χαλαρός θα πας στα χωραφάκια) και φέρουν αρίθμηση ώστε να σχεδιάζεις το ταξίδι σου. Δηλαδή για να πας στην Τιθορέα από Αθήνα: ακολουθείς τον Α1 με κατεύθυνση Σχηματάρι/Λαμία και στην έξοδο πχ Νο 22 βγαίνει με κατεύθυνση Αταλάντη κλπ.. Επίσης, ο αυτοκινητόδρομος έχει χώρους στάθμευσης ανά τακτά χιλιομετρικά διαστήματα με WC (με ράμπες για ΑΜΕΑ και όχι πλαστικές τουαλέτες εργοταξίου που δεν αδειάζονται-καθαρίζονται από κανένα) και κάδους απορριμάτων ώστε οι ταξιδιώτες να κάνουν κάποιες στάσεις ανάπαυσης και την φυσική τους ανάγκη. Ακόμη διαθέτουν ΣΕΑ και βενζινάδικα που σου αναγράφουν σε πόσα χιλιόμετρα είναι το επόμενο βενζινάδικο. Τα όρια ταχύτητας είναι 120 χιλ, 130 χιλ (στην Ελλάδα ας πούμε) ή και απεριόριστο. Εννοείται ότι δεν αλλάζουμε στον ΚΟΚ το όριο ταχύτητος σε 130χιλ αλλά αφήνουμε τις παλιές πινακίδες στον δρόμο με 120χιλ (ποιά είναι άραγε αυτή η χώρα?) και φυσικά όταν φθαρεί το οδόστρωμα και μέχρι να ανακατασκευαστεί τοποθετούνται πινακίδες με χαμηλότερο όριο ταχύτητας. Διαθέτουν διαγράμμιση που είναι ορατή και με άσχημες καιρικές συνθήκες και δεν σε αφήνουν να την υπολογίζεις στο περίπου ανάλογα με τις στρώσεις της ασφάλτου στις λωρίδες κυκλοφορίας (ποιά είναι αυτή η χώρα?). Στις εισόδους υπάρχει πινακίδα παραχώρησης προτεραιότητος και όχι STOP ,διότι στην άπειρη άγνοιά μας σημαίνει το ίδιο! Και πολλά άλλα που δεν είναι αντικείμενο του παρόντος. Επισκευτείται την Αττική Οδό για να πάρετε μια καλή γεύση του τι εστί αυτοκινητόδρομος. Φυσικά καμία σχέση ο Α1 (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) με αυτοκινητόδρομο, αλλά πρέπει να πληρώνεις και 2,90 EUR κάθε τόσο (55-60 χιλ)για τον δήθεν αυτοκινητόδρομο.

Τώρα, παλιά για να πηγαίνουμε στην επαρχία και να επικοινωνούν οι αντίστοιχες επαρχιακές πόλεις και χωριά μεταξύ τους είχαμε την Εθνική οδό 1 (Αθήνα – Θεσσαλονίκη) όπου περίπου στην αρχή του κάθε νομού είχε διόδια. Βέβαια σε Εθνικούς δρόμους μια λωρίδας κυκλοφορία ανά κατεύθυνση δεν νοούνται διόδια και αυτό το θέμα έχει ήδη καλυφθεί από άλλους. Οι αρμόδιοι που είχαν διευθετήσει με αυτόν το τρόπο το θέμα δεν ήταν ηλίθιοι. Συγκέντρωναν φόρους και επιπλέον επέτρεπαν τις ανέξοδες μετακινήσεις εντός του νομού με τις υπηρεσίες του νομού, (που συνήθως είναι στην πρωτεύουσα του νομού) καθώς και τις μετακινήσεις μεταξύ των χωριών όπου ζουν συγγενικά πρόσωπα, φίλοι, συνεργάτες, χώροι εργασίας, καταστήματα κλπ. Αυτό το τελευταίο περιττό να υπογραμμίσω ότι είναι αναφέρετο ανθρώπινο δικαίωμα. Όμως σε αυτή τη χώρα, ορισμένοι ανεπαρκείς κοντόφθαλμοι ονόμασαν την Εθνική Οδό 1 σε αυτοκινητόδρομο Α1, η Εθνική Οδός 1 εξαφανίστηκε, έριξαν λίγο άσφαλτο σε κάτι χωματόδρομους που τους ονόμασαν “Παραδρόμους” και τώρα αναγκάζουν τους πάντες να πληρώνουν διόδια, διότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος για να καλύψουν τις κοινωνικές τους ανάγκες, να επικοινωνήσουν με τις αρχές του τόπου τους ή να μεταβούν στην εργασία τους. Ας σκεφτούμε, Που είναι τα δικαστήρια στον Νομό Φθιώτιδος? Στην Λαμία. Που είναι ο ΟΑΕΕ (ΤΕΒΕ)? Στην Λαμία. Που είναι η Νομαρχία? Στην Λαμία. Πόσα διόδια πρέπει να πληρώσει ο κάτοικος της Λάρυμνας για να πάει στην Λαμία ή στην έδρα του Δήμου του αύριο στην Αταλάντη? Το ίδιο βέβαια και ο κάτοικος της Μαλεσίνας και πολλών άλλων περιοχών της Ελλάδος. Βέβαια οι ίδιες ανάγκες καλύπτονται, πολύ λογικά και δίκαια, από τον κάτοικο της Φωκίδας, Αιτωλοακαρνανίας, Ευρυτανίας, Λάρισας κλπ χωρίς έξοδα. Είναι αυτή ίση μεταχείριση μεταξύ των πολιτών? Περιττό να πούμε ότι οι “παράδρομοι”, όπου υπάρχουν, διότι στην Υλίκη και αλλαχού δεν υπάρχουν, δεν μπορούν να χαρακτηριστούν Εθνικοί οδοί διότι δεν έχουν την κατάλληλη υποδομή (οδόστρωμα, πλάτος οδοστρώματος, διαγράμμιση, σήμανση, όρια ταχύτητος κλπ κλπ κλπ.). Όταν ήμουν νεαρός θυμάμαι το 102χιλ πριν το Μαρτίνο. Είχε δάσος από εκκλησάκια, εκεί θέλουμε να ξαναπάμε? Υπήρχε ένα ήσυχο χωριό, ο Προσκυνάς Λοκρίδος, που στην πλατεία του υπήρχε ένας στενός δρόμος για τα λιγοστά οχήματα των κατοίκων του. Εκεί τα παιδιά μας μεγάλωσαν ανέμελα και σήμερα οι άνθρωποι δεν μπορούν να κοιμηθούν, οι γέροντες κινδυνεύουν να πάνε στην πλατεία τους, στην εκκλησία τους, τα αυτοκίνητα και οι νταλίκες είναι η μία πίσω από την άλλη, ούτε 4 μέτρα δεν απέχουν μεταξύ τους. Ουδεμία σχέση ο δρόμος στην πλατεία στον Προσκυνά με Εθνική Οδό, αλλά κατέληξε να είναι για να αποφεύγονται τα διόδια απ' όσους αποφασίζουν να διακινδυνεύσουν την δίοδό τους από εκεί. Το ίδιο στην Τραγάνα και σε λίγο σε άλλα χωριά. Αυτό θέλουμε? Μα πλήρωσαν, οι γονείς μας, εμείς και τα παιδιά μας αύριο, για να μην είμαστε εκεί. Η ανθρώπινη ύπαρξη δεν έχει καμιά αξία? Πόσο νόμιμο είναι να αναγκάζεις κάποιον να πληρώσει επειδή του αφαίρεσες το δικαίωμα να χρησιμοποιεί άλλο δρόμο, διότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος! Δεν είναι νόμιμο είναι καταχρηστικό. Για να μην λέμε πολλά απαιτείται η κατασκευή της Εθνικής οδού 1, που εξαφανίστηκε, για εξυπηρέτηση των κατοίκων και των αναγκών τους.

Θέλω να τονίσω, για να μην παρεξηγηθώ, ότι δεν είμαι εναντίον των διοδίων, αν και προσωπικά είμαι υπέρ του αυτοκόλλητου σήματος που δεν απαιτεί κτιριακές εγκαταστάσεις, υπαλλήλους, δεν δημιουργεί μποτιλιάρισμα κλπ. Δεν με προβληματίζουν τα διόδια στην Αττική οδό. Όμως, σίγουρα δεν συμφωνώ με ό,τι συμβαίνει στον Νομό Φθιώτιδος. Πρόκειται για αφαίρεση δικαιώματος, κατάργηση επιλογής, καταναγκασμό που οφείλεται ή σε πελώρια αβλεψία ή σε μεθόδευση. Επίσης για να μην ξεχαστεί κατά την άποψή μου, σύμφωνα με την συλλογιστική της προηγουμένης παραγράφου, τα διόδια της Τραγάνας έπρεπε να βρίσκονται μεταξύ Κάστρου και Μαρτίνου διότι εκεί βρίσκεται η αρχή του Νομού.

Συνοψίζοντας, δεν είναι δίκαιο και ηθικό να πληρώνουμε αναγκαστικά διόδια για έναν δήθεν αυτοκινητόδρομο (Α1). Δεν είναι νόμιμο, δίκαιο και ηθικό να χρησιμοποιούμε χωματόδρομους με άσφαλτο, που δεν είναι δρόμοι, για να καλύψουμε τις βασικές ανθρώπινες ανάγκες μας. Είναι παράνομη και καταχρηστική η εξαφάνιση της Εθνικής Οδού 1 ώστε όλοι να αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τον δήθεν Αυτοκινητόδρομο Α1 με καταβολή διοδίου.

Ε. Παπαϊωάννου
Ηλεκτρονικός Μηχανικός
Αταλάντη

Με μεγάλη συμμετοχή κόσμου η συγκέντρωση στον Μώλο

Στην κατάμεστη αίθουσα του Δημαρχείου του Μώλου Φθιώτιδας, έγινε την Κυριακή 8-8-10, ανοιχτή συγκέντρωση- συζήτηση των επιτροπών αγώνα κατοίκων, πολιτών και εργαζόμενων ενάντια στα διόδια.
Το θέμα που συγκέντρωσε τόσους πολίτες είναι τα Διόδια που σαν μανιτάρια ξεφύτρωσαν μπροστά στις πόρτες τους: τα νέα διόδια Μώλου. Τα διόδια αυτά θα πλήξουν ακόμα περισσότερο το ήδη υποβαθμισμένο , από τα μέτρα της τρόικας, εισόδημα των κατοίκων της περιοχής. Ακόμα θα επιβαρύνουν βάναυσα το περιβάλλον μιάς και οι ρύποι από το σταμάτα-ξεκίνα των αυτοκινήτων θα αυξηθούν υπέρμετρα.
Έγινε ενημέρωση από τον Κώστα Πανέτσο (Μώλος) και από τα μέλη του Πανελλαδικού Συντονιστικού, Αργύρη Αλεξίου (Τραγάνα), Κώστα Καστρίτση (Τραγάνα) και Βασίλη Παπαδόπουλο (Αφίδνες) . Συντονιστές της συζήτησης ήσαν οι Στάθης Ανδρικόπουλος (Καμμένα Βούρλα) , Αποστόλης Αυλακιώτης (Μώλος) και Σούλα Γαλάνη (Μώλος).
Οι κάτοικοι , φανερά αγανακτισμένοι για τα διόδια , έδειξαν μέσα από την συζήτηση που αναπτύχθηκε, την ομόφωνη αποφασιστικότητά τους να καταργήσουν στην πράξη τα παράνομα χαράτσια. Αποφασίστηκε η διεύρυνση της Επιτροπής Αγώνα με όσα άτομα θέλουν να συμμετάσχουν. Επαναβεβαιώθηκαν οι αμεσοδημοκρατικές αρχές λειτουργίας των Επιτροπών Αγώνα κατοίκων, πολιτών και Εργαζομένων, σε όλη την χώρα. Αρχές που μας επιτρέπουν να λειτουργούμε χωρίς προέδρους , γραμματείς και φαρισαίους και που όλοι συμμετέχουν στις λήψεις των αποφάσεων. Κυριάρχησε η αναγκαιότητα του πανελλαδικού συντονισμού , μιας και τα διόδια αφορούν σε όλους τους κατοίκους της χώρας.
Διατρανώθηκε η απόφαση μας να μην γίνει ο πανελλαδικός αγώνας για την κατάργηση ΟΛΩΝ των διοδίων , πεδίο μικροκομματικής αντιπαράθεσης ή μέσο προβολής ορισμένων, ιδίως ενόψει του Καλλικράτη.
Ξεκαθαρίστηκε επίσης ότι όλοι μπορούν να συμμετέχουν, αλλά σαν άτομα .
Αποφασίστηκαν αγωνιστικές δράσεις τόσο σε τοπικό όσο και σε πανελλαδικό επίπεδο.

- ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ -ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
- ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ – ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ –ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ- ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
- ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- ΠΛΑΙΣΙΩΣΤΕ ΕΝΕΡΓΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΜΩΛΟΥ
- ΑΝΑΠΤΥΞΤΕ ΝΕΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΠΑΝΤΟΥ

Δείτε βίντεο απο την συζήτηση
βίντεο συγκέντρωσης

Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Κάλεσμα - Συζήτηση στον Μώλο

ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ


Αγαπητοί συμπολίτες,
Εμείς κάτοικοι της ευρείας περιοχής συγκεντρωθήκαμε στο Μώλο την Κυριακή 1η Αυγούστου 2010 προκειμένου να επισημάνουμε το τεράστιο πρόβλημα που δημιουργείται με την ύπαρξη διοδίων ακόμα κι έξω από την πόρτα μας(Αγία Τριάδα) και κάναμε τις παρακάτω διαπιστώσεις:
Τα διόδια πυκνώνουν ραγδαία σ’ όλη την Επικράτεια και μπλοκάρουν την κυκλοφορία των Ελλήνων μέσα στην ίδια τους τη χώρα! Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, σε λίγο η Ελλάδα θα θυμίζει κατεχόμενη Παλαιστίνη! Ιδιωτικές κατασκευαστικές εταιρίες, με τις πλάτες των κυβερνήσεων, παραβιάζουν τα συνταγματικά μας δικαιώματα και μας χαρατσώνουν ληστρικά. Οι αντιδράσεις των κατοίκων και εργαζομένων της χώρας κατά των διοδίων διευρύνονται και εντείνονται συνεχώς
ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ γιατί έχουμε χρυσοπληρώσει την Εθνική Οδό από τη φορολογία και από τα πανάκριβα διόδια που τόσα χρόνια καταβάλλουμε. Καλούμαστε να πληρώνουμε για έργα που το κράτος είχε και έχει υποχρέωση να κατασκευάσει και να παρέχει δωρεάν στους πολίτες.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ το απαράδεκτο και προκλητικό ξεπούλημα των εθνικών μας δρόμων στα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα.
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ γιατί τα διόδια επιβαρύνουν περισσότερο το εισόδημα των κατοίκων και εργαζομένων της χώρας. Ειδικότερα σε μια περίοδο που γίνεται τεράστια επίθεση στο εισόδημα των πολιτών και στην ποιότητα ζωής υποθηκεύοντας το παρόν και το μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας.
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να καταργηθούν οι αποικιακού τύπου συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων. Συμβάσεις που επιτρέπουν στις «παραχωρησιούχες» εταιρείες να τοποθετούν διόδια μετωπικά και πλευρικά όπου και όσα θέλουν, αδιαφορώντας για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τα συγκοινωνιακά προβλήματα που δημιουργούνται, καθώς και να αυξάνουν κάθε χρόνο τις τιμές των διοδίων.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ να καλέσουμε συγκέντρωση την Κυριακή 8/8/2010 και ώρα 11 πμ. στην πλατεία του Μώλου Προκειμένου να διευρυνθούν οι επιτροπές αγώνα και να συντονίσουμε την δράση μας.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΔΙΑ!

- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ
- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ, και
- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ! ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΜΕ
(Ούτε δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας ή παραλαμβάνουμε οποιοδήποτε χαρτί απ’ τους ανθρώπους των ιδιωτικών εταιρειών ανοίγουμε την μπάρα εάν δεν μας ανοίξουν και φεύγουμε).
ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ!

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 8/8/2010 ΚΑΙ ΩΡΑ 11 πμ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΜΩΛΟΥ.

Η επιτροπή αγώνα κατοίκων ,πολιτών και εργαζομένων ενάντια στα διόδια περιοχών Μώλου,Καμμένων Βούρλων,Αγ.Κωνσταντίνου.


Στην συζήτηση θα πάρουν μέρος μέλη της επιτροπής αγώνα ενάντια στα διόδια από την Τραγάνα.